Contact

Voor vragen over adverteren of over uw factuur kunt u contact met ons opnemen.

HorseTelex BV
Tolweg 20
3851 SK Ermelo

Tel. +31 88 29 44 700
Email: info@horsetelex.nl

Via dit telefoonnummer is geen technische support mogelijk.
Dat kan uitsluitend via info@horsetelex.nl

Bank: Rabobank
IBAN: NL74RABO 0134724933
BIC/SWIFT: RABONL2U

BTW/VAT: NL818 447 229 B01

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adverteerders
HorseTelex is één van de drukst bezochte en best gewaardeerde paardensites ter wereld. Maandelijks bezoeken zo'n 160.000 individuele fokkerij-geïnteresseerde bezoekers de pagina’s van HorseTelex.
Wilt u communiceren met deze interessante doelgroep? Neemt u dan contact met ons op: +31 88 29 44 700.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FAQ

Worden alle ingevoerde paarden gecontroleerd?
Elke dag worden alle nieuw ingevoerde paarden en alle wijzigingsaanvragen gecontroleerd. Hoewel wij onze uiterste best doen fouten op te sporen, kan een foutje er altijd tussendoor glippen. Mocht u een fout tegenkomen, dan horen wij dat graag van u via info@horsetelex.nl.

Leest un de DISCLAMER

Toevoegingen aan en wijzigingen in de database worden (tijdelijk) op uw naam vastgelegd. Bij twijfel zullen we u om meer informatie vragen. Bij herhaaldelijk verkeerd invullen van gegevens kan u de toegang tot de database ontzegd worden.

Kan ik mijn pony op HorseTelex kwijt?
De HorseTelex-database is alleen opgezet voor (rij)paarden van het KWPN en aanverwante stamboeken en bedoeld om inzicht te verschaffen in merrielijnen en afstammelingen. Paarden die niet passen in het beschreven profiel zullen worden verwijderd. Paarden die ingevoerd worden zonder verdere informatie (dus zonder nakomelingen en zonder ouders) zullen ook worden verwijderd.

Ingevoerde (NRPS) pony's, Haflingers, Fjorden etc. worden dus zonder bericht verwijderd!
Ja.

Kan ik ook foto's en video's toevoegen?
Alleen HT-leden kunnen foto's en video's bij hun paarden plaatsen. Deze worden getoond bij hun paarden. Klik hier voor de mogelijke abonnementen.

Zijn er nog bijzondere invoerregels?

Als de naam van uw veulen (paard) niet bekend is hanteren we het Duitse systeem: de eerste letter van de naam van de vader is dan de naam van het veulen (paard).

Ik kan niet inloggen. Ik word elke keer weer teruggegooid naar het inlogscherm.
Waarschijnlijk accepteert uw browser geen zgn. 'cookies'. Die zijn nodig om te kunnen inloggen.

Ik kan niet inloggen. Ik krijg de melding 'email of wachtwoord onjuist'.
Kijk nog eens goed naar het wachtwoord. Soms wordt bijvoorbeeld een 0 (cijfer nul) aangezien voor een O, of andersom.

Ik ben ingelogd, maar kan geen paarden toevoegen.
De 'Voeg toe'-knop is niet actief.U heeft waarschijnlijk een zgn. 'popupblocker' aanstaan.
Bij het invoeren van paarden wordt op dubbele invoer gecontroleerd. Dat gebeurt in een popup. Pas na de controle kunt u toevoegen. Als u geen popups accepteert, kan de controle niet uitgevoerd worden en kunt u dus ook geen paarden toevoegen.

Ik wil een paard verwijderen, maar kan die knop nergens vinden.
Het verwijderen van paarden kan, om eventueel misbruik te voorkomen, alleen door het team van HorseTelex gebeuren. Stuurt u een mailtje naar info@horsetelex.nl en het paard wordt, na controle, eventueel door ons verwijderd.

Wat bedoelen jullie met 'Aliassen' (in het invoer- en wijzigscherm)?
Paarden hebben regelmatig meerdere namen. De stamboeknaam en de sportnaam, bijvoorbeeld. Ook een goedgekeurde hengst krijgt meestal een andere naam. Deze alternatieve namen worden ook wel 'Aliassen' genoemd.
Voorbeeld: De hengst 'Just Royal Dancer' is geboren onder de naam 'Reginiazz' en wordt inmiddels in de sport uitgebracht onder de naam 'Decor Just Royal Dancer'.

Ik wil een paard wijzigen, maar ik krijg de melding 'paard is geblokkeerd'
Na invoer worden de gegevens van de door u ingevoerde paarden geblokkerd. De gegevens zijn dan niet meer direct door u te wijzigen. Op die manier kunnen we voorkomen dat correct ingevoerde informatie verloren gaat.
Mocht u toch nog aanvullingen hebben voor het betreffende paard, gebruik dan het wijzigingsformulier dat onder de pedigree van elk paard staat. Even inloggen en dan uw wijziging doorgeven.
Kunt u uw opmerking of wijziging niet kwijt, stuur dan een mailtje naar info@horsetelex.nl.

Ik heb enige tijd geleden mijn paard ingevoerd, maar hij staat niet meer in de database?
De database van HorseTelex wordt dagelijks gecontroleerd. Paarden, die onjuist of onvolledig (geen stamboek, geen geboortejaar) zijn ingevoerd, worden tijdens deze controle verwijderd.